03.03.2026

We vertrekken aan t spoor om 9:30u of aan Terloplein om 9:35u en we zijn terug om 10:45u.
Zalig even ertussenuit, ontspannen, bewegen, frisse neus, …
GEZOND-GRATIS-GEZELLIG
Ga je mee?

Elke donderdag gaan we samen een uurtje wandelen!