We vertrekken aan t spoor om 9:30u of aan Terloplein om 9:35u en we zijn terug om 10:45u. Zalig even ertussenuit, ontspannen, bewegen, frisse neus, … GEZOND-GRATIS-GEZELLIG Ga je mee?
Elke donderdag gaan we samen een uurtje wandelen!